loading...
فروش انواع فلش و کارت حافظه
آیتینکو بازدید : 25 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

پمپ آب چدني ابارا CMB 200M؛ داراي برق تك فاز  220V بوده ،جنس بدنه آن  از چدن، سايز ورودي اين پمپ 2 اينچ و سايز دهانه خروجي آن 1.1/4 اينچ , 32MM مي باشد. حداكثر آبدهي پمپ آب چدني ابارا CMB 200M در حدود  17متر مكعب بر ساعت ، حداكثر ارتفاع آن 28.7متر، قدرت موتور اين پمپ صنعتي 2 اسب است كه دور موتور آن در هر دقيقه ۲۸۰۰ دور مي باشد. توجه به پيشرفت و توسعه زندگي هاي امروزي و سوق يافتن آن به مدرنيته شدن، شايد درك اين مطلب اندكي برايمان دشوار باشد كه يك پمپ ساده و معمولي چه تاثيري مي تواند در زندگي ما ايجاد كند؟ آيا با وجود تمامي تجهيزات مدرن و پيشرفته باز هم جايي براي استفاده از يك پمپ ساده وجود دارد؟ از آنجايي كه رشد و افزايش بي رويه جمعيت يكي از مهم ترين مشكلات در قرن بيست و يكم معرفي شده است لذا چنين انفجار جمعيتي نمي تواند از بروز مشكلات و مسائلي فاجعه آفريني مانند قحطي، آلودگي، خشك سازي و يا حتي كمبود آب جلوگيري نمايد.

پمپ آب چدني ابارا CMB 200M

دسته بندي هاي مختلفي از پمپ ها(pumps) بر حسب كاركرد ، ساختمان داخلي ، روش انتقال به سيال ، جنس متريال، مايعي كه پمپ مي كنند، وضعيت نصب و .. به عمل آمده است. به طور كلي پمپ به دستگاهي گفته مي شود كه انرﮊي مكانيكي را از يك منبع خارجي اخذ و به سيال مايعي كه از آن عبور مي كند، انتقال مي دهد و در نتيجه انرﮊي سيال پس از خروج از اين دستگاه (پمپ) افزايش مي يابد. از پمپ ها براي انتقال سيال به يك ارتفاع معين يا جا به جايي آن در يك سيستم لوله كشي و هيدروليك استفاده مي نمايند. پمپ ها داراي انواع مختلفي هستند كه هر كدام كاربرد خاصي دارند. مهم ترين پمپ هايي كه در اين واحد استفاده شده اند، عبارت اند از: پمپ آب صنعتي يا سانتريفوﮊ، پمپ هاي رفت و برگشتي وپمپ هاي چرخ دنده اي.

پمپ آب چدني ابارا CMB 200M

اين پمپ ها از نوعي مي باشند كه انتقال انرﮊي از آنها به سيال به طور دائمي انجام مي پذيرد. پمپ هاي سانتريفوﮊ معمولاً نيروي محركه خود را از طريق يك الكترو موتور (موتور الكتريكي) دريافت مي كنند. انتقال نيروي محركه از موتور به پمپ از طريق يك محور به نام شَفت انجام مي شود و شفت موتور به وسيله نوعي تجهيزات مكانيكي به نام كوپلينگ به شَفت پمپ متصل شده است. به اين ترتيب انتقال نيرو به راحتي از طريق شفت موتور الكتريكي به شفت پمپ منتقل مي گردد.

پمپ آب صنعتي ابارا CMB200؛ از نوع پمپ سانتريفوﮊ است. پمپ هاي سانتريفوﮊ ابارا داراي يك محفظه حلزوني شكل هستند كه پوسته يا كِيسينگ ناميده مي شود و درون آن يك يا چند چرخ قرار دارند كه روي يك محور (شفت) نصب شده اند. هر چرخ مجهز به تعدادي پره مي باشد و انتقال انرﮊي به سيال در اين قسمت انجام مي شود. براي اينكه از محل خروج شفت از كِيسينگ پمپ سيالي خارج نشود و اصطلاحا نشتي به خارج نداشته باشيم از ابزاري به نام مكانيكال سيل استفاده شده است.

آیتینکو بازدید : 36 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

هواكش لوله اي دريچه دار 15سانت هايلوكس دمنده VDI-15S2S ، اين هواكش كه محصول شركت دمنده است با كمك كارشناسان مجرب اين شركت ساخته شده است و توانسته استاندارد سازمان تحقيقات را به دست آورد. هواكش بطور كلي به دو دسته هواكش هاي آكسيال و هواكش هاي سانتريفيوژ تقسيم مي شود. هواكش هاي آكسيال، خود داراي سه دسته به نام هاي هواكش خانگي، آكسيال صنعتي و تأسيساتي است.

هواكش لوله اي دريچه دار 15سانت هايلوكس دمنده VDI-15S2S

اين مدل از هواكش هاي دمنده مناسب نصب در منازل و اماكن اداري هستند. همچنين قابليت نصب بر روي ديوار و پنجره را دارند. اما معمولاً بر روي ديوار نصب مي شود. قطر پروانه هواكش لوله اي دريچه دار 15سانت هايلوكس دمنده VDI-15S2S برابر 15 سانتيمتر است. براي نصب بر روي ديوار بايد ايعاد اين هواكش كه برابر 21*21 سانتيمتر است را مد نظر قرار داد.

 

اين هواكش با جنس پلاستيكي كه دارد، وزن سبكي هم داشته كه آن را براي كاربردهاي خانگي مناسب نموده است. با وجود ابعاد كوچك، اين هواكش هوادهي بسيار خوبي دارد و علت اين امر تعداد زياد پره هاي آن است. بنابراين براي جابه جايي هواي درون سرويس بهداشتي، حمام و آشپزخانه مي توانيد از هايلوكس استفاده نماييد.

 

هواكش لوله اي دريچه دار 15سانت هايلوكس دمنده VDI-15S2S

 

ويژگي هاي ظاهري هايلوكس دمنده

ابعاد اين هواكش به گونه اي است كه به صورت مربع بوده و لوگوي شركت دمنده را در قسمت بالا و چپ هواكش مشاهده مي كنيد. اين هواكش دمپر دار است. دمپر اين هواكش به حالت افقي بازو بسته مي شود. از مزيت دمپر داشتن اين است كه به هنگام خاموش بودن مانع از ورود هواي آلوده و حشرات موذي از راه هواكش به محيط دروني مي شود. چراغ كوچكي هم در گوشه سمت راست و پايين وجود دارد، هنگامي كه هواكش در حال كار باشد روشن مي شود.

 

موتور هواكش لوله اي دريچه دار 15سانت هايلوكس دمنده VDI-15S2S

از ويژگي هاي اين هواكش لوله اي دريچه دار 15سانت هايلوكس دمنده VDI-15S2S مي توان به دور موتور rpm1950 اشاره كرد. قدرت هوادهي اين هواكش با سايز 150 ميليمتر 300 متر مكعب بر ساعت است. تواني معادل 30 وات دارد. هايلوكس دمنده از جمله هواكش هاي تكفاز 220 ولتي با آمپر 0.18است.

آیتینکو بازدید : 20 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

هدفون كوئين تك QEP 019 از طراحي خاص و زيبايي برخوردار است و گوشي هاي متصل به آن نيز بسيار راحت در گوش قرار مي گيرند. اين هدفون براي ساعت هاي طولاني گوش دادن به موزيك يا هر محتواي صوتي ديگر كه مورد نظر شما باشد، مناسب بوده و به هيچ وجه موجب آزردگي گوش يا خستگي و ايجاد درد در آن نخواهد شد. همين طور اگر قرار به صحبت كردن با تلفن همراه به كمك اين هدفون باشد، شما راحتي كامل حين به كار بردن آن خواهيد داشت.

در بحث تنوع رنگي نيز برند كوئين تك، عملكرد مناسبي در خصوص اين مدل داشته و رنگ هاي قرمز، سبز، نقره اي، طلايي و آبي از اين محصول ارائه مي شوند. شما مي توانيد هدفون كوئين تك QEP 019 را براي گوش دادن به محتواي صوتي يا صحبت كردن با تلفن همراه، بدون نياز به در دست گرفتن گوشي، مورد استفاده قرار دهيد.

ويژگي هدفون كوئين تك QEP 019

اين هدفون بي سيم بوده و يك ايرفون بلوتوثي به حساب مي آيد. قرار گرفتن حلقه آن دور گردن باعث مي گردد كه راحتي كامل حين استفاده از آن داشته باشيد. اين هدفون از برند كوئين تك به نسخه بلوتوث V5.0 + EDR مجهز شده است. ظرفيت باتري آن نيز ۱۳۵ mAh قرار داده شده است و اين مقدار ظرفيت باتري براي چندين ساعت عملكرد دستگاه كافي خواهد بود. فركانس آن نيز در محدوده ۲.۴۰۲ – ۲.۴۸۰ GHz است.

كنترل هاي صدا و برقرار ارتباط نيز روي حلقه گردني QEP 019 قرار گرفته و دسترسي به آن ها به سهولت انجام مي شود.

به اين ترتيب مي توان پيش بيني كرد كه اين محصول از عملكردي عالي برخوردار بوده و براي آن دسته از افرادي كه به دنبال يك هدفون حرفه اي و به روز هستند، انتخابي كاملا ممتاز به حساب آيد.

منبع : آيتينكو

آیتینکو بازدید : 22 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

همواره نياز به جابه‌جايي مايعات علي‌الخصوص آب از دغدغه‌هاي مهم بشر از قديم الايام بوده است. اختراع پيچ ارشميدس جهت انتقال آب از رودخانه به زمين هاي كشاورزي اطراف، اولين پاسخ به اين دغدغه بوده و انواع تلاش ها براي طراحي و ساخت وسيله مكانيكي جهت انتقال مايعات از آن به بعد انجام شده است. علاقه و البته نياز انسان به آب و جابجايي آن از نقطه اي به نقطه اي ديگر سبب شد كه انسان به فكر ساخت دستگاهي كه اين مشكل را برطرف كند بيفتد. اولين نمونه هاي پمپ ها كه نيروي محرك آنها توسط انسان يا حيوانات تامين مي شد، توسط مصريان باستان در 17 قرن پيش از ميلاد مسيح ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. آنها توانسته بودند آب را با پمپ هاي رفت و برگشتي از عمق 91.5 متري زمين بيرون بكشند. در يونان باستان نيز پمپ هاي رفت و برگشتي با طرح ساده 4 قرن قبل از ميلاد ساخته شده بود. تاريخ مشخصي در مورد ابداع پمپ هاي سانتريفيوژ وجود ندارد، اما گفته مي شود كه نقاشي هاي لئوناردو داوينچي در قرن پانزدهم ميلادي نشان مي دهد كه چگونه با اعمال نيروي گريز از مركز به آب درون يك لوله خميده ، آب تا مقدار معيني بالا آمد.

اولين پمپ هاي سانتريفيوژ در اواخر قرن هفدهم و اوايل قرن هجدهم توسط مهندسين فرانسوي و ايتاليايي ساخته شده و كاربرد عملي يافتند. در نيمه هاي قرن نوزدهم عيوب پمپ هاي رفت و برگشتي مشخص و رفع شد. اين موضوع موجب گرديد تا پمپ هاي سانتريفيوژ با استقبال بيشتري روبرو شوند و جايگاه وسيعتري در صنعت پيدا كنند. 

پمپ آب چدني ابارا CMB 150M

پمپ، وسيله مكانيكي است كه انرژي مكانيكي، را به سيال منتقل نموده و فشار آن را بالا مي برد تا اين فشار براي غلبه بر اصطكاك‌هاي سيال با بدنه لوله، شيرآلات، ديواره كانال، ... مصرف شود و سيال به محل مورد نظر منتقل شود. با توجه به گستردگي نوع مايعات و نيازهاي مختلف انتقال انواع مختلفي از جمله گريز از مركز( سانتريفيوژ) پمپ هايي مانند: جابه‌جايي مثبت، دنده‌اي، دوزينگ، پيستوني، پلانجري، ديافراگمي، لجن‌كش، كف‌كش، چند‌ طبقه مولتي استيج، پرستالتيك طراحي و ساخته شده اند.

پمپ آب چدني ابارا CMB 150M

پمپ آب چدني ابارا CMB 150M از نوع پمپ سانتريفوﮊ است و داراي برق تك فاز  220V بوده ، جنس بدنه آن از چدن، سايز ورودي اين پمپ 2 اينچ و سايز دهانه خروجي آن  1.1/4اينچ , 32MM مي باشد. حداكثر آبدهي پمپ آب چدني ابارا CMB150M در حدود  17متر مكعب بر ساعت ، حداكثر ارتفاع آن 22.4 متر، قدرت موتور اين پمپ صنعتي 1.5 اسب است كه دور موتور آن در هر دقيقه ۲۸۰۰ دور مي باشد. پمپ هاي سانتريفوﮊ داراي يك محفظه هستند كه شكل حلزوني دارند و پوسته يا كِيسينگ ناميده مي شوند. درون اين پمپ آب صنعتي يك يا چند چرخ قرار دارند كه روي يك محور (شفت) نصب شده اند. هر چرخ مجهز به تعدادي پره مي باشد و انتقال انرﮊي به سيال در اين قسمت انجام مي شود. براي اينكه از محل خروج شفت از كِيسينگ پمپ سيالي خارج نشود و اصطلاحا نشتي به خارج نداشته باشيم از ابزاري به نام مكانيكال سيل استفاده شده است. پمپ آب CMB 1.50M  محصول برند شركت ژاپني Ebara است و  شركت ابارا يكي از توليد كنندگان مطرح در زمينه صنعت پمپ بوده كه فعاليت خود را از سال 1912 آغاز كرده است و توليد كننده موفقي در سراسر دنيا محسوب مي شود.

آیتینکو بازدید : 28 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

 از اين هواكش خانگي برند ورتيس مي توانيد در محوطه هاي مسكوني، آپارتمان ها، منازل ويلايي، اداره ها، محيط هاي عمومي، رستوران ها، محيط هاي تجاري، مكان هاي بهداشتي و درماني، مكان هاي مراقبت از كودك استفاده نماييد. اين هواكش داراي موتوري بلبرينگي است و مي تواند تقريبا بي وقفه كار كند. انواع هواكش خانگي عبارت اند: هواكش خانگي پروانه اي، هواكش خانگي لوله محوري، هواكش خانگي پره محوري.

هواكش خانگي نيز هم متناسب با ابعاد و نوع پروانه‌هاي شان به گروه‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شوند و بايد متناسب با مكاني كه مي خواهيد آن را استفاده كنيد، انتخاب شوند. براي آشپزخانه‌ها، هواكش‌هايي با قطر پروانه  15 تا 25 سانتي‌متري مناسب اند و براي سرويس‌هاي بهداشتي هم هواكش‌هاي با قطر 10 سانتي‌متري استفاده مي‌شوند كه چون فضاي پره‌هاي آنها اندكي به لوله شبيه است به هواكش‌هاي لوله‌اي معروف هستند.

 

هواكش لوله اي 10 سانت خانگي مدل VORTICE MF 100/4

هواكش لوله اي 10 سانت خانگي مدل VORTICE MF 100/4 ساخت ايتاليا بوده و بسيار با كيفيت مي باشد.  اين نوع هواكش ها براي نصب بر روي لوله و كانال ها كه فضاي چنداني در دسترس نيست مناسب است. موتورهاي اين هواكش هاي خانگي نسبت هواكش هاي صنعتي ضعيف ترند و بايد استراحت داشته باشند. هواكش خانگي در محيط هاي داخلي استفاده مي شوند به همين دليل بايد توليد سرو صداي كمتري داشته باشند. هواكش را بايد طوري انتخاب نماييد كه بتواند رطوبت و گرد و غبار را بگيرد و تهويه مناسب خانگي را انجام دهد. هواكش يا تهويه خانگي بايد در محل مناسبي كه روي ديوار يا روي شيشه پنجره است، نصب شود تا درست كار كند.

 سيم‌پيچ‌هايي اين هواكش ها ظريف هستند و بايد مراقب باشيد تا فشار زيادي به موتورهاي كوچك آنها وارد نشود. پروانه‌ هواكش ها با چرخش سريع خود، هواي داخل را به بيرون مي‌رانند و هرچه كه در هوا معلق باشد را نيز از ميان پره‌ها مي گذرانند و ممكن است حتي نخي بين پره‌هاي گرفتار شود و اگر به آن رسيدگ ينشود سبب خرابي هواكش شود.  

 

هواكش لوله اي 10 سانت خانگي مدل VORTICE MF 100/4

 

ويژگي هواكش لوله اي 10 سانت خانگي مدل VORTICE MF 100/4

 قطر لوله اين هواكش 100 ميلي متر است و دور موتور آن 2400 دور در دقيقه مي باشد. رنج هوادهي اين هواكش خانگي 85 مترمكعب بر ساعت بوده و شدت جريان اين هواكش 0.09A است. ولتاژاين هواكش تكفازV 220 مي باشد و توان آن 14 W است. حداكثر فشار اين دستگاه 29Pa و شدت صداي صوتي آن33DB  مي باشد. وزن آن 0.5 كيلوگرم، ابعاد قاب بيروني آن  15.9*15.9سانتي متر است و عرض 77 ميلي متري دارد.

نوع و كيفيت هواكش‌ها در خانه نيز بسيار اهميت دارد. البته نبايد فراموش كنيد كه حتي اگر بهترين هواكش را نيز تهيه كنيد، بايد بازديد و سرويس آنها را بموقع انجام دهيد. به طور مثال در آشپزخانه‌هاي ايراني هواكش در بالاي پنجره‌ها نصب مي‌شود و كارايي بسيار زيادي هم دارد و اين نوع هواكش ها براي دور كردن مجموعه‌اي از بوها و رطوبت ايجاد و در هوا كه باعث رشد قارچ‌ها نيز مي شوند، مناسب است. هواكش لوله اي 10سانت خانگي مدل VORTICE MF داراي دور موتور 2400 دور در دقيقه بوده و درجه محافظت موتور اين هواكش صنعتي IP54 است.

آیتینکو بازدید : 20 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)
انواع پمپ آب و راه‌هاي خريد بهترين پمپ آب

بهترين پمپ آب، لزوما گران قيمت‌ترين آن‌ها نيست. براي خريد بهترين پمپ آب، ابتدا بايد نيازهاي خود را به دقت شناسايي كرده تا بتوان محصولي مطابق با آن‌ها جستجو كرده و خريداري كرد.

 به گزارش خبرگزاري تسنيم، پمپ آب يكي از ملزوماتي است كه براي كاربري‌هاي مشابه و در عين حال پرتوان يا كم توان، در بخش تاسيسات ساختمان‌هاي مختلف، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در گذشته نه چندان دور، طبقات بالايي يك ساختمان، در اكثر مواقع از دسترسي به آب در محروميت سر مي‌بردند. كافي بود يكي از واحدهاي پاييني ساختمان، در حال شستشو و مصرف آب باشد؛ در اين صورت چيزي از خروجي آب نصيب واحدهاي بالاتر نمي‌شد.

اما با نصب پمپ‌هاي آب در ساختمان‌ها، آب به راحتي به طبقات بالايي رسيده و ديگر شاهد چنين مشكلاتي نيستيم.

بهترين پمپ آب، لزوما گران قيمت‌ترين آن‌ها نيست. براي خريد بهترين پمپ آب، ابتدا بايد نيازهاي خود را به دقت شناسايي كرده تا بتوان محصولي مطابق با آن‌ها جستجو كرده و خريداري كرد.

غالبا با مراجعه به فروشگاه‌هاي فروش ابزار و محصولات تاسيساتي، مي‌توان قيمت‌ها و امكانات را مقايسه كرد. به اين شيوه مي‌توان پمپ آب ارزان را در قياس با پمپ‌هاي گران قيمت‌تر قرار داده و بهترين گزينه را براي خريداري، انتخاب كرد.

ويدفكتور اين امكان را به خريداران مي‌دهد تا به مراجعه به بخش فروش پمپ آب، پرفروش‌هاي اين گروه را مشاهده كرده و با مطالعه‌ي مشخصات؛ بهترين انتخاب را داشته باشند.

دسته بندي دقيق و ارائه محصولات از برندهاي معتبر جهاني، باعث شده است تا خريد بهترين پمپ آب از ويدفكتور، خريدي با اصالت و بدون مشكلات جانبي باشد.

انواع پمپ آب

پمپ آب را در انواع صنعتي، پمپ آب خانگي، پمپ كفكش، پمپ لجن كش، طبقاتي، تاسيساتي، آتش نشاني، شناور، پمپ كارواش و آب كولر مي‌توان يافت.

همان‌طور كه از نام اين پمپ‌هاي آب برمي‌آيد، هر يك از آن‌ها كاربري خاص خود را داشته و در بخش مجزايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

پمپ آب صنعتي

پمپ آب صنعتي براي مصارف كارخانه‌اي، زمين‌هاي كشاورزي و مانند آن‌ها به كار خواهد آمد. اين پمپ‌ها غالبا قادر هستند آب يا مايعات مشابه را به همراه ذرات معلق در آن‌ها، به مسيري كه تعيين شده پمپاژ كرده و از منبع به مقصد، خارج كنند.

پمپ آب خانگي

پمپ آب خانگي همان مدل پمپي است كه بيشتر افراد با آن آشنايي دارند. اين پمپ، مشكل نرسيدن آب به طبقات بالايي منازل و مجتمع‌هاي مسكوني را برطرف مي‌سازد.

پمپ كفكش

پمپ كفكش براي انتقال دادن آب از استخرها كاربرد دارد. همين طور از اين نوع پمپ در آبياري و يا مصارف خانگي نيز بهره‌برداري مي‌شود.

پمپ لجن كش

مطمئنا خيلي‌ها از خود بارها پرسيده‌اند كه لجن‌هاي چاه‌ها چطور بيرون كشيده مي‌شود؟ پمپ لجن كش اين مسئوليت را برعهده مي‌گيرد. به علاوه اين مدل از پمپ در صنايع ساختماني نيز جاي داشته و مي‌توان از آن براي خروج فاضلاب‌هاي صنعتي نيز استفاده كرد.

پمپ آب طبقاتي

پمپ آب طبقاتي در دو مدل پمپ آب عمودي و پمپ آب افقي عرضه مي‌شوند. كاربري اصلي اين پمپ‌ها در فعاليت‌هاي كشاورزي و برخي از زمينه‌هاي صنعتي است. به واقع با استفاده از پمپ‌هاي طبقاتي، فشار آب مورد نياز در زمين‌هاي كشاورزي افزايش يافته و آبياري با سهولت بيشتري صورت مي‌گيرد.

پمپ آب تاسيساتي

پمپ آب تاسيساتي براي استفاده در منازل، ساختمان‌هاي اداري و مراكز صنعتي كاربرد دارد.

پمپ آتش نشاني

پمپ آتش نشاني نيز وظيفه‌ي پمپاژ كردن آب از مخزن‌هاي ماشين‌هاي آتش نشاني به شيلنگ‌ها را دارد.

پمپ شناور

پمپ شناور مي‌تواند آب يا هر مايعي نظير آن را از مسيرهاي داراي عمق، مانند چاه و يا غيره به سمت بيرون بياورد.

پمپ كارواش

همان‌طور كه واضح است، پمپ كارواش آب دريافتي از منبع را دريافت كرده و با همراهي موتور و كوپلينگ، آب را با فشار به بيرون پمپاژ مي‌كند.

پمپ آب كولر

پمپ كولر نيز آشناي قديمي است كه حتما همه حداقل يك بار با آن در كولرهاي آبي، سر و كار داشته‌اند. نوع سيستم كولرهاي آبي طوري است كه بايد مرتبا پمپاژ آب در آن صورت گيرد. به همين دليل استفاده از يك پمپ آبي در اين كولرها ضرورت پيدا مي‌كند. پمپ‌هاي كولر داراي چند پروانه هستند كه در واقع چيزي شبيه به عملكرد توربين را در توزيع و پخش آب، ايفا مي‌كنند.

خريداران با مراجعه به ويدفكتور، مي‌توانند با كسب اطلاعات كامل درباره محصولات پمپ آب و دريافت و مقايسه قيمت‌ها؛ پرداختي امن را تجربه كرده و از ضمانت بازگشت كالا نيز برخوردار شوند. ويدفكتور سفارشات را به تمام نقاط كشور ارسال خواهد كرد.

مشاوره رايگان خريد پمپ آب

علاقه‌مندان جهت خريد پمپ آب مي‌توانند با بهره‌مند شدن از مشاوره رايگان خريد پمپ آب؛ انتخابي سنجيده و بدون خطا به لحاظ برند، كيفيت و كارايي داشته باشند و جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره تماس 02122683706 و يا با مراجعه به آدرس vidfactor.com تماس حاصل كنند.

منبع : تسنيم نيوز

آیتینکو بازدید : 25 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

مدت هاست که شرکت کوئین تک تولید فلش مموری ها را در دستور کار خود قرار داده و در میان انواع مختلف این نوع محصولات، فلش مموری کوئین تک SWEET با قابلیت های خوبی به چشم می خورد. این محصول در ظرفیت های متنوع ۸،۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایت به بازار عرضه شده است که نشان دهنده توانایی این فلش مموری در نگهداری و انتقال حجم قابل توجهی از اطلاعات است.

جنس بدنه این فلش مموری از سیلیکون پی وی سی است و یک فلش مموری محکم محسوب می شود که در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما مقاوم است. این ویژگی، امتیاز با ارزشی در مورد کیفیت یک فلش مموری شمرده می شود.

ویژگی فلش مموری queen tech Sweet

فلش مموری کوئین تک SWEET، قادر است از طریق رابط کاربری USB 2.0، و با یک سرعت خوب، به انتقال اطلاعات بپردازد که بر این اساس رضایت بیشتر کاربرانش را جلب می کند.

طراحی این محصول فشرده است که دارای یک درپوش هم هست و در کنار ابعاد ۲۶*۶*۱۹ میلی متری که با وزنی معادل ۵.۴۶ گرم به خود اختصاص داده، یک فلش مموری زیبا و ساده است که به دلیل نمایان شدن تنها بخش کوچکی از آن به هنگام اتصال به پورت USB، حمل راحتی هم دارد.

فلش مموری کوئین تک SWEET، در سه رنگ پرطرفدار آبی، قرمز و قهوه ای در دسترس خریداران قرار دارد.

شناخت ویژگیهای این فلش مموری، کمک خوبی به اطمینان از خرید آن می کند.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 17 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

فلش مموري كوئين تك ROOT محصولي از شركت كوئين تك است كه با ظرفيت هاي ۸،۱۶،۳۲ و ۶۴ گيگابايت در اختيار خريداران قرار گرفته است. ميزان حافظه اي كه مي تواند در ذخيره و انتقال اطلاعات مورد نياز، كاربرد خوبي داشته باشد.

ويژگي فلش مموري queen tech Root

اين مدل از فلش مموري هاي برند كوئين تك با وزن ۹.۱۳ گرم و ابعاد ۴۱*۹*۱۷ و با يك طراحي فشرده و بند انگشتي، در كنار قابليتي كه در اتصال به جاكليدي،جا سوئيچي و … دارد، توانسته در عين جذابيت ظاهري، حمل و نقل راحتي را هم براي كاربران آن ايجاد كند. قطعا افراد زيادي هستند كه جذابيت محصولات و جابجايي راحت آنها دغدغه جدي برايشان محسوب مي شود و خريد اين فلش مموري مي تواند برايشان رضايت بخش باشد.

فلش مموري كوئين تك ROOT براي انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره مي‌برد.

قابليت اتصال اين نوع فلش مموري به هر نوع دستگاه مجهز به پورت  USB، به دليل سازگاري اين فلش مموري با اكثر سيستم عامل ها ، بر مزيت هاي قابل توجه آن افزوده است.به عبارتي خريداران در كاربرد گسترده آن آزادي عمل را بخوبي تجربه خواهند كرد.

رنگ بنديهاي موجود از اين مدل فلش مموري ، آبي و صورتي روشن هستند كه طرفداران خاصي را به خود اختصاص داده اند.

در مجموع ، فلش مموري كوئين تك ROOT، براي استفاده كساني كه جهت ذخيره و انتقال امن اطلاعات خود با سرعتي قابل قبول به دنبال وسيله اي زيبا هستند ، گزينه خوبي محسوب مي شود.

منبع : آيتينكو

آیتینکو بازدید : 23 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

هواکش صنعتی 25سانت قابدار زیلابگ 4E-250B همان طور که از نام این وسیله مشخص است هواکش؛ دستگاهی برای جابه جایی هوا چه آلوده و چه پاک است. این وسیله در دو نوع خانگی و صنعتی با قدرت های متفاوتی تولید می شود که هر کدام از این نوع ها شامل زیر مجموعه های متفاوتی هستند.

هواکش صنعتی که در این صفحه نمونه ای از آن را نیز مشاهده می کنید به دو بخش:

  • محوری : که شامل 4 دسته هواکش سقفی، هواکش دیواری، هواکش کانالی و هواکش پوششی است طبقه بندی می شود.
  • هواکش صنعتی گریز از مرکز که این نوع را نیز میتوان به هواکش صنعتی خم به عقب و خم به جلو، یکطرفه و دوطرفه نیز تقسیم بندی نمود.

فراموش نکنید در انتخاب هواکش باید در ابتدا مشخص نمایید این وسیله را برای چه محلی می خواهید و آن محل چه اندازه و وسعتی دارد. به طور مثال هواکشی که برای یک کارگاه تعمیر خودرو مناسب است با هواکشی که به درد فروشگاه می خورد متفاوت است و باید درست انتخاب شوند. فن صنعتی باید بتواند هوای آلوده را از محیط خارج کند و هم هوای سالم و تمیز را به داخل هدایت نماید. تا برای کارکنان و افراد حاضر در محیط فضای سالمی را فراهم سازد.

هواکش صنعتی 25سانت قابدار زیلابگ 4E-250B

هواکش صنعتی 25سانت قابدار زیلابگ 4E-250B

هواکش صنعتی شامل انواع فن سانتریفیوژ و فن آکسیال است. که هر کدام از آنها کاربرد خاصی در صنعت های مختلف دارند. محصولی که در این قسمت میخواهیم به شما معرفی کنیم هواکش صنعتی 25سانت قابدار زیلابگ 4E-250B است که دارای قطر پروانه 250 میلی متری بوده و رنج هوادهی آن 730 متر مکعب در ساعت است. این مدل هواکش صنعتی زیلابگ را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 2.5 کیلوگرم است که نسبت به مصرف صنعتی بودن و توانی که دارد، بسیار سبک است.

هواکش های صنعتی به دلیل اینکه باید حجم زیادی از هوا را جابه جا کنند، قدرت متفاوتی دارند. به دلیل همین قدرت مکشی، عمر طولانی تری نسبت به هواکش های خانگی خواهند داشت. ولتاژ این هواکش صنعتی تکفاز 220 ولت، شدت جریان آن 0.23 آمپر و حداکثر توان آن 50W است. با کمک هواکش های صنعتی می توانید به راحتی:

  • دمای محیط اطراف تان را كنترل کرده
  • بوی نامطبوع ایجاد شده در محیط اطراف را کاهش دهید
  • گازهای مضر از سالن را خارج نمایید
  • و....
  • هزاران مزایای دیگر که با استفاده از بهترین هواکش شاهد آن خواهید بود.
  • خارج كردن بخار آب از سالن

هواکش صنعتی دستگاهی است که معمولاً برای فراهم کردن و نگه داشتن یک جو ثابت، به‌ویژه در مکان‌ها و ساختمان‌های صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها جریان هوای ثابت و یکنواختی فراهم می‌کنند که می‌تواند این هوا را از گازهای معینی که به واسطه سایر فرآیندهای صنعتی ایجاد شده‌اند، پاک‌سازی کرده و تجهیزات و هوا را خنک کنند تا این تجهیزات بتوانند با ظرفیت بهینه خود کار کنند. دستگاه هواکش صنعتی را می‌توان در انواع سیستم‌های احتراق، تخلیه، حمل و نقل، سرمایش، خشک سازی، پاک سازی هوا، تهویه مطبوع و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده کرد. تأسیسات تولید نیروی برق و فرآوری غذا برخی از صنایع کلیدی هستند که هواکش صنعتی به‌طور گسترده‌ای در آن‌ها به کار می‌رود.

آیتینکو بازدید : 12 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

هواكش خانگي 20سانت توربو دمنده VPL-20S2S از انواع هواكش هاي ساخت داخل كشورمان است. شركت دمنده با بيش از 50 سال سابقه با استفاده از كارشناسان مجرب اين هواكش را با متريال مناسب ساخته است. هواكش 20 سانت توربو به عنوان هواكش خانگي و تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد. ميزان صداي اين مدل از هواكش توربو معمولي است. از آنجايي كه اين هواكش داراي درجه حفاظتي IPX2 است در مقابل گردوغبار و رطوبت مقاومت خوبي دارد. بنابر اين ويژگي، هواكش توربو لوله محوري را براي استفاده در سرويس بهداشتي، حمام و آشپزخانه مناسب مي كند. اين هواكش به راحتي بر روي شيشه، ديوار و درون لوله نصب مي شود.

اين هواكش همچنين در قسمت ورودي لوله اي با قطر 20 سانتيمتر يا 200 ميليمتر مي تواند قرار بگيرد. با توجه به ابعاد قاب 27*27 سانتيمتري كه دارد قسمت ورودي لوله را كاملا پوشش مي دهد. با اين روش سطح كار، ظاهري مرتب پيدا مي كند. از اين هواكش همچنين براي اتاق واحدهاي مسكوني و تجاري هم استفاده مي كنند.

 

هواكش خانگي 20سانت توربو دمنده VPL-20S2S

 

هواكش خانگي 20سانت توربو دمنده VPL-20S2S

جنس بدنه و پره هاي اين هواكش از پلاستيك سفيد رنگ است. با اين وجود اين هواكش را در مقابل عوامل محيطي نسبتاً مقاوم ساخته است. در قسمت جلويي اين هواكش حفاظي موجود است كه از ورود جسم خارجي بزرگ به درون آن جلوگيري مي كند. تعداد پره هاي اين هواكش زياد است كه باعث شده اين هواكش ها هوادهي خوبي هم داشته باشند. بنابراين در جابه جايي هواي مرده و آلوده محيط بهترين عملكرد را دارند. نحوه نصب اين محصول آسان بوده و مراحل انجام كار در برگه كاتالوگ داخل جعبه موجود است. نگران تعمير در صورت خرابي اين هواكش نباشيد زيرا داراي برگه گارانتي است.

در قسمت بدنه اين هواكش برچسبي كه شامل اطلاعات موتور هواكش است چسبانده شده و علاوه بر آن نشان استانداردي كه مورد تأييد سازمان تحقيقات صنعتي است بر روي آن حك شده است. هواكش توربو فاقد دمپر است. اطلاعاتي كه بر روي اين برچسب مشاهده مي كنيد به شما مي گويد كه هواكش موجود در دست شما چه ويژگي هايي را دارد.

 

ويژگي هاي هواكش خانگي 20سانت توربو دمنده VPL-20S2S

  • داراي ابعاد قاب 27*27 سانتيمتر است.
  • دور موتور اين هواكش 1650rpm يا دور بر دقيقه است.
  • قدرت موتور 27 وات
  • ظرفيت تخليه اين هواكش 230 متر مكعب بر ساعت
  • ميزان جريان هواكش 0.18 آمپر
  • وزن هواكش 900 گرم است.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 1,112
  • بازدید کلی : 4,407