loading...
فروش انواع فلش و کارت حافظه
آیتینکو بازدید : 19 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

پمپ سانتريفوژ PRA ساخت كشورايران  از نوع محيطي است كه براي پمپ كردن مايعات سرد و گرم و سيال هاي غير خورنده و تميز مناسب مي باشد. اين پمپ را مي توانيد براي افزايش فشار آب مصرفي در مصارف خانگي و همچنين جهت پمپ تزريق ديگ بخار استفاده نمود. از امتياز هاي اين پمپ مي توان به صداي كم، سادگي ساختمان و كاربرد آسان آن اشاره نمود. ديگر مزاياي اين پمپ آب خانگي به امكان حمل و نقل آسان به دليل سبك بودن وزن آن نام برد. حداكثر دماي مجاز اين سيال در اين پمپ 80 درجه سانتي گراد است. موتور در سايز هاي خاص از نوع  IE2,IE3 است كه جزء موتور هاي راندمان بالا محسوب مي شوند. بدنه پمپ PRA از جنس چدن و پروانه آن از جنس برنج است.

مشخصات پمپ آب نيم اسب ابارا PRA 0.50 ML

پمپ آب خانگي كوچك ابارا PRA 0.50 ML داراي حداكثر فشار يا ارتفاع ( هد) 37 متر و بيشترين آبدهي يا دبي 2.1 متر مكعب در ساعت مي باشد كه مي توان از آن براي ساختمان مسكوني با تعداد 3 تا 4 واحد و تعداد طبقات 2 طبقه استفاده نمود. سايز دهانه ورودي PRA 0.50M برابر 1 اينچ و سايز دهانه خروجي آن 1 اينچ است. دماي مجاز سيال مورد استفاده 80 درجه سانتي گراد است. داراي ولتاژ 230 ولت است. مجهز به شير هواگيري برنجي كه با دست به راحتي باز و بسته مي شود و همچنين داراي پيچ برنجي تخليه بدنه يا هوزينگ بوده كه در هواي سرد براي جلوگيري از يخ زدگي پمپ مي توان توسط اين پيچ سيال موجود در آن را تخليه كرد. جنس پايه PRA 0.50M در بخش جلويي چدني و بخش انتهايي آن پلاستيكي است. داراي گلند براي ورود كابل به جعبه ترمينال است تا از نفوذ آب به جعبه ترمينال جلوگيري نمايد. موتور آن داراي رده حفاظتي IP44 است. اين پمپ با توجه به كيفت بالاي آن و از طرفي قيمت مناسب جزء گزينه هاي مناسب براي منازل و آپارتمان هاي مسكوني است. اين پمپ داراي 18 ماه گارانتي و 10 سال خدمات بعد از فروش است كه در ايران اين خدمات تقريبا منحصر به فرد است.

آیتینکو بازدید : 20 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

پمپ آب CDA بویژه پمپ آب CDA 2.00TL با بدنه ای از جنس چدن استاندارد موجب استحکام و کاهش استهلاک بدنه شده است. پمپ آب CDA به گونه ای طراحی شده است که امکان آسیب به خازن درون جعبه ترمینال را به حداقل رساند. پروانه پمپ آب CDA در مدل های CDA150-200-300-400-500 از جنس برنج است به همین دلیل جهت انتقال مواد خورنده مناسب نیست. جنس شفت آن در مدل های CDA150-200-300 از جنس استیل ۳۰۳ و در مدل های CDA400-500 از جنس استیل ۳۰۴ است.

مشخصات عمومی پمپ CDA 2.00TL

پروانه این پمپ از نوع بسته با آرایش دو پروانه است که سبب افزایش آبدهی پمپ می شود. پروانه برنجی پمپ آب CDA 2.00TL سه فاز و دارای حداکثر فشار (هد) 60.5 متر و بیشترین آبدهی (دبی) 6.6 متر مکعب در ساعت است. زمانی که میزان آبدهی دارای اهمیت بیشتری باشد از این شکل آرایش پروانه و این نوع پمپ استفاده می شود. از پمپ آب خانگی ابارا CDA 2.00 TL می توان برای تأمین فشار آب جهت مصارف مسکونی و ساختمان های چند طبقه (با 11 واحد و تراکم 10 طبقه)، مصارف کشاورزی (آبیاری تحت فشار) و کاربردهای صنعتی که نیازمند فشار بالای آب هستند، مطابق با مشخصات و منحنی عملکرد پمپ، استفاده نمود. حداکثر دمای مجاز برای سیال مورد استفاده 90 درجه سانتیگراد است. جریان نامی پمپ در شرایط کارکرد نرمال پمپ برای ولتاژ 230ولت، 7.2آمپر و برای ولتاژ 400ولت، 4.1 آمپر است که با توجه به عملکرد پمپ بر اساس منحنی ممکن است بیشتر یا کمتر شود. پمپ آب CDA 2.00TLمجهز به شیر هواگیری برنجی است که به راحتی بوسیله دست باز و بسته می شود .همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه بوده که در صورت یخ زدگی و هوای سرد، امکان تخلیه سیال را میسر می سازد.

این پمپ با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء گزینه های مطلوب برای منازل و آپارتمان های مسکونی است. پمپ CDA دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات بعد از فروش است که به نوبه خود در ایران منحصر به فرد است.

مشخصات فنی پمپ CDA 2.00TL

کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده در پمپ آب CDA 2.00TL ، وجه تمایز آن بشمار می آید. پوسته آلومینیومی موتور، موجب افزایش تبادل حرارتی موتور می شود. موتور این پمپ آب خانگی با کلاس عایق F قادر به تحمل درجه حرارت 155 سانتی گراد است. آببند مکانیکی پمپ از جنس، سرامیک، کربن و NBR است . بدنه پمپ از چدن استاندارد با کیفیت بالا ساخته شده که موجب استحکام و کاهش استهلاک بدنه پمپ شده است. پوشش رنگ آن هم بسیار مقاوم و مستحکم است که در نوع تکفاز آن ترموگارد یا حفاظت حرارتی پیش بینی شده تا از بروز آسیب به پمپ با افزایش حرارت آن جلوگیری کند. طراحی منحصر بفرد پمپ CDA به گونه ای است که امکان آسیب به خازن درون جعبه ترمینال را به حداقل می رساند.

سایز دهانه ورودی پمپ آب CDA 2.00TL ، حدود 1/4*1 اینچ و سایز دهانه خروجی آن 1 اینچ است. جنس پایه این پمپ در بخش جلویی چدنی و بخش انتهایی پلاستیک است. به منظور جلوگیری از نفوذ آب به جعبه ترمینال از گلند برای ورود کابل به جعبه ترمینال استفاده شده است . موتور آن دارای رده حفاظتی IP44 است.

منبع : ویدفکتور

آیتینکو بازدید : 21 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

زمانی که برای خرید پاوربانک به دنبال یک مدل و محصول مناسب هستید، جنس بدنه، باطری و البته ظرفیت آن اهمیت زیادی دارد. پاوربانک کوئین تک QT-24 از محصولات برتر بازار پاوربانک های موجود است و با جنس بدنه پلاستیکی مقاوم خود، دوام زیادی دارد. وزن آن نیز 375 گرم بوده و به راحتی قابل حمل است. شما می توانید این پاوربانک برند کوئین تک را در کیف دستی خود قرار داده و وزن اضافی بابت آن در رفت و آمدهای روزمره خود احساس نخواهید کرد.

ویژگی پاور بانک کوئین تک QT_24

باطری این پاوربانک برند کوئین تک، از نوع و تراز درجه A و Li-Polymer قرار داده شده است و ظرفیت آن به 20 هزار میلی آمپر ساعت می رسد. همین طور وجود نشانگر میزان شارژ که یک نشانگر LED است، روی این محصول باعث می گردد تا به راحتی وضعیت شارژ دستگاه را مشاهده نمایید. ولتاژ و شدت جریان ورودی در این محصول برند کوئین تک، 5V / 2A DC است و ولتاژ و شدت جریان خروجی نیز معادل 5V / 2A DC است.

پاوربانک کوئین تک QT-24 را می توانید در دو رنگ سفید و مشکی خریداری نمایید و از این جهت تامین سلیقه مشتریان حفظ شده است. کابل این پاوربانک برند کوئین تک نیز از نوع Mirco USB و درجه A است.

همان طور که می دانید کیفیت کابل در عملکرد دستگاه های پاوربانک از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتی که کابل ضعیف و درجه دو و سه در محصول تعبیه شده باشد، کیفیت انتقال شارژ با افت همراه خواهد بود. از آن جایی که مایل هستیم شارژ به سرعت صورت گرفته و اختلالی نداشته باشد، همیشه از محصولات با سرعت شارژ بالا و کیفیت قطعات قابل توجه، استفاده گردد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 21 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)

پاور بانک Queen Tech Q-25 از بهترین پاوربانک های موجود در بازار است که با داشتن قیمت مناسب در میان محصولات هم رده خود، یک گزینه عالی به شمار می آید. به وسیله این پاور بانک می توانید با خیال راحت تجهیزات شارژی خود را ساعت ها بیرون از خانه یا محل کار، مورد استفاده قرار داده و در هر زمان که نیاز به شارژ دستگاه بود از QT-25 برای شارژ سریع آن ها، استفاده نمایید.

باطری پاور بانک QT-25 از نوع درجه A و Li- Polymer بوده و ظرفیت آن به 2000 میلی آمپر در ساعت می رسد. لازم به ذکر است که ولتاژ و شدت جریان ورودی به این پاور بانک، 2A بوده و به هر سه ورودی میکرو، تایپ C و آیفون سازگاری دارد. همین طور خروجی آن نیز 2.1A لحاظ شده است. به این ترتیب شما می توانید با اطمینان خاطر از این محصول برند کوئین تک برای شارژ تجهیزات الکترونیکی برند اپل یا سایر برندهای موجود در بازار استفاده نمایید.

ویژگی پاور بانک queen tech QT_25

جنس بدنه پاور بانک Queen Tech QT-25 از پلاستیک بوده، اما این پلاستیک دارای کیفیت ساخت بالایی است و در برابر ضربه، مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد. به علاوه شیاردار بودن سطح بدنه پلاستیکی این پاور بانک برند کوئین تک، باعث شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد و شما می توانید از طول عمر ظاهری آن اطمینان خاطر داشته باشید.

برای خرید پاور بانک QT-25 امکان انتخاب میان دو رنگ سیاه و سفید را خواهید داشت و این محصول در دو تنوع رنگی عرضه شده است.

کابل آن از نوع درجه A و کاملا ممتاز بوده و Micro USB است. وزن این دستگاه به 370 گرم می رسد و حمل و نقل آن به راحتی صورت می گیرد. به علاوه نمایشگر میزان شارژ ال ای دی آن نیز برای مشاهده وضعیت شارژ پاوربانک، گزینه مناسبی بوده که سازنده در این محصول تعبیه کرده است.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 24 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

پاوربانک Queen Tech QT-14 دارای ساختار بدنه زیبا و حرفه ای بوده و شیارهای روی بدنه آن، برای جلوگیری از خط و خش، عالی عمل می کنند. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است و مقاومت خوبی در مقابل لکه اثر انگشت و تماس با سطوح زبر دارد. از این روی شما به راحتی می توانید این پاوربانک را داخل کیف دستی خود قرار داده و از تماس آن با سایر وسایل نگرانی نداشته باشید.

به علاوه عرضه آن در دو رنگ سفید و مشکی این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا رنگ پاوربانک برند کوئین تک مدل QT-14 را در نوع مورد نظر خود انتخاب کند. بسیاری از بانوان رنگ سفید را ترجیح داده و رنگ مشکی بیشتر مورد توجه آقایان قرار دارد. وزن این پاوربانک نیز به 198 گرم می رسد و حمل و نقل آن، هیچ گونه مشکلی همراه نخواهد داشت.

ویژگی پاور بانک queen tech QT_14

پاور بانک QT-14 دارای باطری با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت است و نوع باطری آن درجه A و از مدل Li Polumer 1260110 * 1pc است. این باطری می تواند برای یک روز کامل خارج از منزل و محل کار نیاز شما را برطرف نماید، نباید هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ دستگاه های الکترونیکی همراه خود از جمله گوشی موبایل و تبلت داشته باشید.

شما می توانید حین شارژ کردن این پاور بانک از برند کوئین تک، به وسیله نمایشگر میزان شارژ، وضعیت شارژ را دنبال کنید.

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک حرفه ای و با طول عمر بالا هستید، QT-14 می تواند محصول مورد نظر شما باشد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 21 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

انباشته‌ شدن عکس‌ها، فیلم‌های اچ‌دی (HD) و فول اچ‌دی (Full HD) و فایل‌های صوتی و فایل های کاری و تحصیلی، به سرعت حافظه‌ی داخلی کامپیوتر را پر می کند. پرشدن فضای هارد دیسک داخلی، می‌تواند کند شدن سیستم کامپیوتر را رقم بزند. در چنین شرایطی، تهیه‌ هارد دیسک اکسترنال می تواند دغدغه حفظ و انتقال این اطلاعات را برطرف کند. علاوه بر این، با انتقال فایل‌هایتان به یک هارد دیسک اکسترنال، می‌توانید فایل‌های دلخواهتان را همیشه به همراه داشته باشید.

یکی از گزینه های مطمئن، با کیفیت بالا برای خرید هارد اکسترنال، هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل STHN2000400 است که مربوط به سری اکسپنشن Expansion این برند است.

ویژگی هارد اکسترنال SEAGATE مدل STHN2000400

هارد اکسترنال سیگیت Expansion، با دقت و ظرافت ویژه ای طراحی شده است و جذابیت ظاهری آن توانسته مورد پسند بیشتر خریداران قرار گیرد. علاوه بر این، مدل نام برده شده متعلق به گروه هارد دیسک های سبک است که به سادگی در کیف، جیب و دست قابل حمل است و به این ترتیب، ابعاد ظریف و متناسب آن جابجایی این محصول را ساده کرده که امتیاز مثبتی محسوب می گردد.

هارد اکسترنال SEAGATE مدل STHN2000400، با ظرفیت 2 ترابایت که حجم قابل توجهی از اطلاعات را می تواند ذخیره سازی و منتقل کند، به بازار عرضه شده است .

این مدل از هارد اکسترنال، قابلیت استفاده در سیستم عامل مک ( MAC) را دارد.

این محصول از رابط کاربری پرسرعت USB 3.0، در انتقال اطلاعاتش بهره می برد. بنابراین سرعت بسیار بالایی در زمان انتقال اطلاعات شکل می گیرد که به معنای صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان کاربران خواهد بود. این هارد دیسک از رابط قدیمی‌تر USB 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب یکی از مزیت های مهم این مدل از هارد اکسترنال رقم می خورد.

هارد اکسترنال SEAGATE مدل STHN2000400، با رنگی مشکی در بازار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 33 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت وسترن دیجیتال، انواع متنوعی از هارد دیسک ها را تولید کرده که از سری المنتز ELEMENTS، آنها می توان به هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، مدل WDBUZG0010BB-K-EESN اشاره کرد. کارایی هارد دیسک های سری المنتز ELEMENTS تا حد زیادی مشابه سری مای پسپورت MY PASSPORT است. Western Digital Elements را می توان از پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به شمار آورد.

ویژگی هارد اکسترنال Western Digital مدل WDBUZG0010BBK-EESN

نظر به اینکه این هارد با بهره گیری از رابط کاربری USB 3.0، سرعت خوبی در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات از خود نشان می دهد، می تواند خیال کاربران را از استفاده هرچه بیشتر و بهتر زمان برای سازماندهی اطلاعات شخصی، آسوده کند که مزیتی با ارزش شمرده می شود. علاوه بر این، پورت USB3.0 از نسخه‌ی 2.0 و 1.1 هم پشتیبانی می‌کند که کیفیت این محصول را بیشتر کرده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، مدل WDBUZG0010BB-K-EESN، دارای ظرفیتی معادل 1 ترابایت است که حجم مطلوبی از اطلاعات را می توان از طریق آن ذخیره سازی کرد و انتقال داد.

هارد اکسترنال المنتز ELEMENTS، قابلیت استفاده در کامپیوتر و سیستم عامل مک MAC را دارد. کاربران می توانند فرمت آن را به شکل سیستم اختصاصی مک در آورند.

این مدل از هارد های سری المنتز ELEMENTS مربوط به برند وسترن دیجیتال، به رنگ مشکی در بازار موجود است.

شناخت بیشتر و بهتر این محصولات با توجه به کاربرد روز افزون آنها در دنیای امروزی، کمک می کند با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خریدشان کنیم.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 18 یکشنبه 19 مرداد 1399 نظرات (0)

با توجه به کاربرد خوبی که انواع هارد دیسک ها در ذخیره و انتقال اطلاعات دارند و به دلیل اندازه، وزن و قیمت مناسبی که از آن برخوردار هستند، از با کیفیت ترین ابزار در زمینه سازماندهی اطلاعات به شمار می آیند که بر همین اساس متقاضیان آنها همواره رو به افزایش بوده و شرکت ها را بر آن داشته اند که تولید هارد دیسک ها را بیشتر کنند.

در این میان شرکت وسترن دیجیتال، بازار خوبی در میان تولیدکنندگان این محصولات برای خود رقم زده است. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، مدل WDBU6Y0020BB-K-WESN یکی از محصولات این برند است که با ظرفیت 2 ترابایت از سری هارد دیسک های المنتز ELEMENTS، خود نمایی می کند. هارد دیسک های سری المنتز ELEMENTS، بسیار مشابه سری MY PASSPORT همین شرکت ساخته شده اند.

ویژگی هارد اکسترنال Western Digital مدل WDBU6Y0020BBK-WESN

این محصول برای انتقال اطلاعات از رابط کاربری پرسرعت USB 3.0، بهره می برد که بر این اساس می توان در مدت زمان بسیار کمی به این کار پرداخت. نکته قابل توجه اینکه پورت USB3.0 از نسخه‌ی 2.0 و 1.1 هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی آزادی عمل بیشتر کاربران در استفاده از این هارد دیسک.

هارد اکسترنال المنتز ( ELEMENTS)، به گونه ای طراحی شده که قابلیت استفاده در کامپیوتر و سیستم عامل مک (MAC) را دارد. کاربران سیستم عامل مک می توانند پس ازتهیه آن، با فایل سیستم اختصاصی مک فرمتش کنند.

با شناخت این مدل از هارد دیسک می توان با خیالی آسوده آن را به عنوان وسیله ای مطمئن، زیبا و پرسرعت برای ذخیره سازی، آرشیو و انتقال اطلاعات شخصی انتخاب و خریداری کرد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 26 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

امروزه نیاز به داشتن وسیله ای جهت ذخیره و انتقال اطلاعات به قدری به زندگی های روزمره گره خورده که بیشتر افراد تهیه چنین وسیله ای را ضروری در نظر می گیرند. انواع مختلف هارد دیسک ها از جمله ابزار مفیدی هستند که قابلیت مطلوبی در این باره دارند و همین امر موجب تولید روز افزون این محصولات شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، مدل WDBYVG0010BB-K-WESN، تولید شرکت وسترن دیجیتال است که از سری هارد دیسک های مای اسپرت MY PASSPORT است. این محصول با در اختیار داشتن یک ترابایت ظرفیت، می تواند گزینه قابل قبولی برای ذخیره و انتقال اطلاعات مورد نیاز کاربران تلقی شود.

ویژگی هارد اکسترنال Western Digital مدل WDBYVG0010BBK-WESN

این مدل هارد دیسک قادر است با سرعتی خوب، ناشی از بهره گیری از رابط  کاربری USB3.0، به انتقال اطلاعات بپردازد. این ویژگی یکی از امتیازات قابل توجه این محصول به شمار می آید زیرا نیاز کاربران را به سازماندهی اطلاعاتشان در مدت زمانی مناسب برآورده می کند.

این محصول جهت استفاده در کامپیوتر و برای کاربران سیستم عامل مک MAC، تنظیم شده است که این کاربران می توانند پس از تهیه هارد، آن را با فایل سیستم مک فرمت کنند.

در مجموع می توان این نوع هارد دیسک را یک وسیله مطمئن، کاربردی و زیبا و در دسترس برای سر و سامان دادن به امور مربوط به نگهداری و تبادل اطلاعات شخصی اعم از عکس، فیلم و فایل های مهم در نظر گرفت. بنابراین خوب است با تهیه آن و پیشنهادش به دیگران، فرصت آشنایی و استفاده از این محصول کاربردی را هرچه بیشتر مهیا کنیم.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 22 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

نظر به اهمیت و کاربرد فراوانی که ذخیره و انتقال اطلاعات در دنیای امروزی دارد، هر نوع وسیله ای که بتواند در این باره کارگشا باشد با ارزش تلقی می گردد. در این میان نقش هارد دیسک را نمی توان نادیده گرفت. بر همین اساس، شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع گوناگونی از هارد دیسک کرده اند و توانسته اند بخش قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص دهند. در همین بازار پرفروش هارد دیسک، وجود هاردهای اکسترنال ( External Hard Disk )، بخوبی به چشم می خورد.

ویژگی هارد اکسترنال Western Digital مدل WDBS4B0020BBK-WESN

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، مدل WDBS4B0020BB-K-WENS ، یکی از انواع هارد دیسکهای اکسترنال وسترن دیجیتال است که مربوط به سری مای اسپرت ( MY PASSPORT ) بوده و با ظرفیت هایی معادل 2 و 4 ترابایت که دارد، می تواند یک انتخاب خوب برای کاربرانی به شمار آید که قصد ذخیره سازی حجم زیادی اطلاعات را دارند.

این محصول از طریق رابط کاربری USB3.0، قادر است به رایانه وصل شده و با سرعت مطلوبی به شما کمک کند تا اطلاعات خود را ذخیره کنید. سرعت عملی که امتیاز قابل ملاحظه ای در انتخاب یک هارددیسک، به حساب می آید.

این مدل از هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال، علاوه بر قابلیت استفاده در کامپیوتر می تواند نیاز کاربرانی که سیستم عامل مک MAC را در برنامه کاری خود تنظیم کرده اند، برآورده کند. کافیست آن را با فایل اختصاصی مک فرمت کنند.

این محصول طراحی زیبایی هم دارد که در رنگ مشکی به بازار ارائه شده است و توانسته مطابق با بیشتر سلیقه ها باشد و طرفداران خود را رقم بزند.

منبع : آیتینکو

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 1,110
  • بازدید کلی : 4,405