loading...
فروش انواع فلش و کارت حافظه
آیتینکو بازدید : 28 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

فلش مموری کوئین تک OMEGA از نوع USB 3.0 و دارای بدنه محکم فلزی بوده و طراحی آن به صورتی است که فلش مموری در یک قاب قرار گرفته و قابلیت حرکت در آن را دارد. این فلش مموری در 4 ظرفیت حافظه 16 گیگابایتی، 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می شود که به نسبت بالا رفتن حجم، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

ویژگی فلش مموری کوئین تک Omega

سرعت آن نیز 25.30 مگابیت بر ثانیه تعریف شده است و با توجه به این که از نوع USB 3.0 است، می توانید انتظار یک محصول باکیفیت و سطح عملکرد بالا را داشته باشید. مانند سایر محصولات برند کوئین تک، فلش مموری OMEGA، در برابر آب مقاوم بوده و در صورت خیس شدن، مشکلی برای اطلاعات و دیتای ذخیره شده روی حافظه آن به وجود نخواهد آورد. این به کاربر اطمینان می دهد تا به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را روی فلش مموری OMEGA ذخیره ساخته و از حفاظت آن ها مطمئن باشد. همین طور این محصول در مقابل ضربات نیز ایمنی سازی شده و در صورت سقوط و یا وارد شدن ضربه به هر شکلی به آن (جز این که به کلی از هم پاشیده شود)، حفاظت اطلاعات را انجام خواهد داد. به جز این موارد مقاومت در برابر تابش اشعه ایکس و نیز مقاومت در شرایط اختلاف دما و سطح حرارتی بالا یا برودت پایین نیز در مشخصات این فلش مموری برند کوئین تک، وجود دارد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 23 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

کارت حافظه کوئین تک 300X با بدنه یکدست سیاه رنگ خود که نوشته های سفید رنگ اطلاعات را با خود همراه دارد، کاملا در ذهن می ماند. مدل 300X از میان کارت حافظه های میکرو اس دی برند کوئین تک، دارای ظرفیت های کمتر و محدودتری است و در مدل های 8 گیگابایتی، 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی عرضه می شود.

بنابراین اگر به دنبال خرید یک کارت حافظه با ظرفیت بالاتر باشید، باید به سراغ سایر مدل های برند کوئین تک بروید.

این محصول از نوع میکرو اس دی، دارای طول 15 میلی متر، عرض 11 میلی متر و ضخامت 1 میلی متر است.

ویژگی کارت حافظه کوئین تک 300X

مقاومت کارت حافظه کوئین تک 300X در برابر آب، کاملا قوی بوده و در تست های صورت گرفته، موفق ظاهر شده است. همین طور این کارت حافظه میکرو اس دی برند کوئین تک، دارای مقاومت کامل نسبت به ضربه نیز بوده و از اطلاعات ثبت شده روی آن، در سقوط یا ضربه های احتمالی به بدنه از هر بعدی (پهنا یا ضخامت)، حفاظت به عمل خواهد آمد. از این جهت پس از ثبت اطلاعات روی آن، می توانید از بابت حفاظت در مقابل آسیب های احتمالی، اطمینان خاطر داشته باشید.

از سایر ویژگی های کارت حافظه کوئین تک مدل 300X می توان به مقاومت در برابر اختلاف دما و نیز مقاومت در برابر تابش اشعه ایکس و امواج الکترومغناطیسی اشاره کرد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 24 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

کارت حافظه Queen Tech Elite از نوع میکرو اس دی با داشتن 5 مدل ظرفیت، یکی از محصولات برتر برند کوئین تک به حساب می آید. ابعاد این کارت حافظه میکرو اس دی به ترتیب 15 در 11 در 1 میلی متر است. (طول کارت حافظه 15، عرض آن 11 و ضخامت آن به 1 میلی متر می رسد.)

اگر تصمیم به خرید یک کارت حافظه با ظرفیت بالا داشته باشید، مدل 128 گیگابایتی کارت حافظه Queen Tech Elite را انتخابی مناسب خواهید یافت. همین طور این کارت حافظه از برند کوئین تک، دارای نسخه های دیگر با ظرفیت های کمتر، یعنی ظرفیت 8 گیگابایتی، ظرفیت 16 گیگابایتی، ظرفیت 32 گیگابایتی و ظرفیت 64 گیگابایتی است. به این ترتیب می توان انواع ظرفیت های مورد نیاز را در سبد این محصول مشاهده کرد.

ویژگی کارت حافظه queen tech Elite

سرعت خواندن اطلاعات در این کارت حافظه، معادل 65 مگابیت بر ثانیه بوده و مطابق با سایر مدل های کارت حافظه کوئین تک، سرعت ثبت اطلاعات در آن نیز 15 مگابیت بر ثانیه است.

اگر به شکل این کارت حافظه نگاه کنید، رنگ سفید و چاپ برند و نام محصول روی آن، جلب توجه می کند. شیار جانبی این کارت حافظه به رنگ تیره سرمه ای شبیه به مشکی دیده شده و علامت لوگو کوئین تک روی بدنه سفید رنگ آن، خودنمایی می کند.

در بازار امروزی، مقاومت کارت های حافظه به آب، ضربه و ... یک امتیاز به شمار می آید و کارت حافظه Elite از برند کوئین تک، تمامی این ویژگی ها را به صورت همزمان دارا است. این کارت حافظه میکرو اس دی در برابر ضربه و نفوذ آب، کاملا مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در مقابل تابش اشعه ایکس نیز، حفاظت از اطلاعات را انجام خواهد داد. به علاوه مقاومت در برابر امواج مغناطیسی و اختلاف دما نیز بنابر ادعای سازنده، با این محصول همراه است.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 36 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

در میان انواع متنوع فلش مموری های برند کوئین تک، فلش مموری کوئین تک CELL یکی از مدل های مرغوب این شرکت شناخته شده است.

این محصول در ظرفیت های 8،16،32 و 64 تولید شده و به بازار ارائه شده است. به این ترتیب حافظه مناسبی برای ذخیره و انتقال اطلاعات به خود اختصاص داده است.

فلش مموری کوئین تک CELL، از رابط کاربری USB2.0 برای انتقال اطلاعات بهره می برد و این به معنای برخوردار بودن از حد مطلوبی از سرعت در این مورد است. بر این اساس می توان آن را از گروه فلش مموریهایی در نظر گرفت که رضایت خریدار را در سرعت انتقال اطلاعات بر آورده می کند.

این مدل فلش مموری،از طراحی بدون فشرده و بدون قاب بهره می برد که در عین سادگی، از زیبایی خاصی هم بهره می برد.

ویژگی فلش مموری کوئین تک Cell

بدنه این محصول جنسی از فلز-آلیاژ روی دارد که نشانگر مقاومت این مدل فلش مموری را در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما می باشد. به این ترتیب خیال کاربر را از محکم و ایمن بودن فلش مموری راحت می کند.

فلش مموری کوئین تک CELL، با وزن 4.7 گرم و ابعاد 21*2*10میلی متر، در گروه فلش مموری های کوچک طبقه بندی می شود و به دلیل پنهان ماندن بخش قابل توجهی از طول فلش مموری در زمان اتصال به پورت USB، حمل و نقل آسانی هم دارد که بر مزیت های آن افزوده است.

رنگ بندیهای موجود از این فلش مموری شامل رنگ های طلایی مات و نقره ای تیره براق می باشد.

آیتینکو بازدید : 51 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

فلش مموری مدل کوئین تک Rapid محصول برند شناخته شده کوئین تک، با ظرفیت های 16،32،64 و 128 گیگابایت در بازار موجود می باشد. محصولی که می توانید به منظور ذخیره و انتقال هر گونه اطلاعات مورد نیاز خود ( موسیقی،فیلم،عکس،بازی و غیره …)، با تکیه بر حافظه آن، آنها را سازماندهی کنید.

فلش مموری کوئین تک Rapid از رابط USB 3.0 در انتقال اطلاعات استفاده می کند که بر این اساس در انتقال اطلاعات، سرعت عمل خوبی در اختیار شما قرار می دهد که مهم شمرده می شود.

ویژگی فلش موری کوئین تک Rapid

با توجه به سازگاری این محصول با بیشتر سیستم عامل ها، قابلیت استفاده از این فلش مموری در هر دستگاهی که پورت USB داشته باشد امکان پذیر می باشد. مزیت دیگر از این فلش مموری،  چنانچه از جمله افرادی هستید که در امور روزانه خود نیاز به استفاده از این محصول را زیاد احساس می کنید، خیالتان از گستردگی حوزه های کاربردی آن راحت خواهد بود.

بدنه این فلش مموری جنسی از سیلیکون پی وی سی دارد که مقاومت خوبی به این محصول بخشیده است. به این ترتیب از امتیازات قابل توجه فلش مموری کوئین تک Rapid، می توان از مقاومت آن در برابر آب، اشعه ایکس، ضربه و اختلاف دما نام برد.

این مدل از فلش مموری اندازه ای معمولی در ابعاد 41*9*18 میلیمتر و با وزن 8.41 گرم دارد که همراه با درپوشی که برای آن طراحی شده، همزمان طراحی فشرده، ساده و زیبایی به خود اختصاص داده است.

رنگ بندی های پرطرفدار آبی و مشکی موجود از این فلش مموری هم، از دیگر جذابیت های ظاهری این محصول شمرده می شود.

با خرید فلش مموری کوئین تک Rapid و پیشنهاد آن به دیگران، فرصت استفاده مفید و سازنده از یک وسیله مطمئن برای حفظ، نگهداری و انتقال اطلاعات را برای خود و اطرافیانتان مهیا کنید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 1,099
  • بازدید کلی : 4,394