loading...
فروش انواع فلش و کارت حافظه
آیتینکو بازدید : 21 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

فلش مموری کوئین تک 102 یکی از فلش مموری های تولیدی در شرکت کوئین تک به شمار می آید که با ظرفیت های 32، 16،8 و 64 گیگا بایت، به بازار عرضه شده است. این فلش مموری می تواند وسیله مناسبی برای ذخیره و انتقال اطلاعاتی باشد که حجمی متناسب با حافظه آن را دارند.

بدنه مات، اندازه کوچک (ابعاد 15*40*10 میلی متر)، وجود شیار در انتهای فلش جهت اتصال بند که امکان اتصال فلش مموری را به وسایل دیگر(کوله پشتی،دسته کلید و جاسوئیچی) فراهم آورده و جابجایی آن را هرچه بیشتر ساده کرده، در کنار طراحی منحنی شکل و بدون درپوش آن(رفع دغدغه جاگذاشتن درپوش)، باعث جذابیت ظاهری و حمل و نقل آسان این فلش مموری شده است که در جای خود از جمله امتیازات چشمگیر این محصول محسوب شده و طرفداران آن را افزایش می دهد.

فلش مموری کوئین تک 102 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 استفاده می نماید.

ویژگی فلش مموری کوئین تک 102

از جمله قابلیت های ارزشمند این فلش مموری می توان به مقاومتی که در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما دارد اشاره کرد.

سرعت خواندن اطلاعات در این محصول 10 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات در آن، 5 مگابایت بر ثانیه تنظیم شده است.

فلش مموری کوئین تک 102 ،در  دو رنگ سفید و مشکی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

در پایان می توان خرید این فلش مموری را انتخابی مفید دانست که می تواند کاربرد زیادی در زندگی روزمره داشته باشد.

 منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 23 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

مدت هاست که شرکت کوئین تک تولید فلش مموری ها را در دستور کار خود قرار داده و در میان انواع مختلف این نوع محصولات، فلش مموری کوئین تک SWEET با قابلیت های خوبی به چشم می خورد. این محصول در ظرفیت های متنوع 8،16،32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه شده است که نشان دهنده توانایی این فلش مموری در نگهداری و انتقال حجم قابل توجهی از اطلاعات است.

جنس بدنه این فلش مموری از سیلیکون پی وی سی است و یک فلش مموری محکم محسوب می شود که در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما مقاوم است. این ویژگی، امتیاز با ارزشی در مورد کیفیت یک فلش مموری شمرده می شود.

ویژگی فلش مموری queen tech Sweet

فلش مموری کوئین تک SWEET، قادر است از طریق رابط کاربری USB 2.0، و با یک سرعت خوب، به انتقال اطلاعات بپردازد که بر این اساس رضایت بیشتر کاربرانش را جلب می کند.

طراحی این محصول فشرده است که دارای یک درپوش هم هست و در کنار ابعاد 26*6*19 میلی متری که با وزنی معادل 5.46 گرم به خود اختصاص داده، یک فلش مموری زیبا و ساده است که به دلیل نمایان شدن تنها بخش کوچکی از آن به هنگام اتصال به پورت USB، حمل راحتی هم دارد.

فلش مموری کوئین تک SWEET، در سه رنگ پرطرفدار آبی، قرمز و قهوه ای در دسترس خریداران قرار دارد.

شناخت ویژگیهای این فلش مموری، کمک خوبی به اطمینان از خرید آن می کند.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 39 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

در میان انواع مدل های فلش مموری موجود در بازار، فلش های برند کوئین تک، با کیفیت خوبی که دارند خودنمایی می کنند. یکی از این محصولات، فلش مموری کوئین تک FINE است که با ظرفیت های گوناگون 8،16،32 و 64 گیگابایت می تواند به کاربران در ذخیره و انتقال حجم قابل ملاحظه ای از اطلاعات شخصی کمک کند.

ویژگی فلش مموری کوئین تک Fine

فلش مموری کوئین تک FINE، با ابعاد 29*3*15میلی متر و وزنی معادل 2.61 گرم، در گروه فلش مموری های کوچک و سبک قرار می گیرد که در کنار سایر امتیازات خوبی که دارد مانند طراحی فشرده و پنهان بودن قسمت زیادی از طول فلش مموری در زمان اتصال به پورت USB، در مجموع آن را تبدیل به یک فلش مموری زیبا، جذاب و راحت در جابجایی کرده که می تواند هر خریداری را سر شوق آورد.

بدنه این محصول دارای جنس پی وی سی می باشد و موجب محکم بودن فلش مموری شده است. به گونه ای که فلش مموری کوئین تک FINE، در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما، در حد رضایت بخشی مقاوم است.

خریداران این نوع فلش مموری در بکارگیری آن از آزادی عمل مطلوبی برخوردار هستند زیرا این محصول با بیشتر سیستم عامل های رایج ، سازگار بوده و می توان با اتصال آن به هر دستگاهی که مجهز به پورت USB است، از آن استفاده کرد.

رنگ بندی های موجود از فلش مموری کوئین تک FINE، شامل دو رنگ سیاه و خاکستری است.

فلش مموری کوئین تک FINE را می توان به عنوان یکی از امن ترین ابزار، جهت حفظ و انتقال اطلاعات شخصی معرفی کرد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 17 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

یکی از انواع فلش مموری های تولیدی شرکت کوئین تک که توانسته جایگاه مناسبی در بازار به خود اختصاص دهد، فلش مموری کوئین تک KNOB است که ظرفیت هایی معادل 8،16،32 و 64 گیگابایت دارد و می تواند مقدار قابل توجهی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در مواقع لزوم انتقال دهد.

ویژگی فلش مموری queen tech Knob

فلش مموری کوئین تک KNOB، از یک طراحی بدون قاب بهره می برد که جذابیت ظاهری آن را رقم زده و ابعاد 18*5*10 میلی متر در کنار وزن 4.51 گرم آن باعث کوچکی، سادگی، سبکی و زیبایی خاصش شده است که طرفداران زیادی را متوجه خود کرده است.

جنس بدنه این محصول از فلز-آلیاژ روی می باشد و می توان محکم بودن این فلش مموری را به همین دلیل دانست که مقاومت قابل قبولی هم در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما از خود نشان می دهد. به این ترتیب با خرید این محصول می توان از امن بودن محل نگهداری اطلاعات خود آسوده خاطر بود.

فلش مموری کوئین تک KNOB، با وجود قابلیت سازگاری با بیشتر سیستم عامل های رایج می تواند به هر نوع دستگاه مجهز به پورت USB متصل شود و بر این اساس گستردگی کاربرد خود را رقم بزند. می توان همین راحتی استفاده از این فلش مموری را یکی از مزیت های با ارزش آن در نظر گرفت.

رنگ بندی موجود از این محصول دو رنگ خاص و شیک طلایی مات و نقره ای براق می باشد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 20 پنجشنبه 09 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت کوئین تک با تولید انواع فلش مموری، سعی در تامین بخش قابل توجهی از نیاز بازار به این محصول را دارد. مدل های متنوعی از فلش مموری تولید این برند به بازار عرضه شده است که در این میان فلش مموری کوئین تک MARVEL، با برخوردار بودن از ظرفیت های 8،16،32 و 64 گیگابایت می تواند یک انتخاب خوب و مناسب برای خریداران محسوب شود.

این محصول با وجود ابعاد 19*3*10 میلی متر و وزنی معادل 3.42 گرم (به همراه زنجیر )، اندازه ای کوچک به خود اختصاص داده و به دلیل طراحی فشرده زیبا و بدون قاب خود از جذابیت ظاهری خوبی هم بهره می برد. در این میان همراه داشتن زنجیر این فلش مموری، خیال خریدار را از گم کردن آن تقریبا راحت می کند.

ویژگی فلش مموری کوئین تک Marvel

فلش مموری کوئین تک MARVEL ،با بهره بردن از رابط کاربری USB 2.0، به انتقال اطلاعات می پردازد و بر این اساس سرعت مطلوبی در این مورد دارد که از امتیازات مورد پسند کاربران در انتخاب این فلش مموری است.

از دیگر مزیت های قابل توجه این مدل فلش مموری، می توان به سازگاری آن با بیشتر سیستم عامل های رایج اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا به هر دستگاه مجهز به پورت USB،آن را متصل کرده و در موقعیت های گوناگونی از آن استفاده کنند.

این محصول جنسی از فلز-آلیاژ در بدنه خود دارد و قادر است در برابر آب،ضربه ، اشعه ایکس و اختلاف دما مقاومت خوبی از خود نشان دهد. به این ترتیب با تهیه این فلش مموری خیالتان راحت خواهد بود که یک فلش مموری محکم در اختیار دارید و اطلاعات شما ، امن نگهداری می شوند.

فلش مموری کوئین تک MARVEL، در دو رنگ جذاب و زیبای طلایی مات و مشکی مات به بازار عرضه شده است.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 22 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

یکی از مدل های بسیار کاربردی فلش مموری های برند کوئین تک که در بازار موجود است، فلش مموری کوئین تک LINK است که در ظرفیت های 8،16،32 و 64 گیگابایت، تولید شده است. با در اختیار داشتن این محصول، می توان حجم قابل ملاحظه ای از اطلاعات شخصی نظیر عکس، فیلم و ... را ذخیره کرد و انتقال داد.

فلش مموری کوئین تک LINK، از رابط کاربری USB2.0، در انتقال اطلاعات بهره می برد که بر همین اساس توانسته سرعت خوبی در این باره از خود نشان دهد و توجه خریداران را به خود جلب کند.

ویژگی فلش مموری queen tech Link

ابعاد کوچک آن (22*3*10 میلی متر) و وزن 3.57 گرم این محصول( همراه با زنجیر)، از دیگر ویژگی های این محصول است که مورد رضایت خریداران به شمار آمده است.

فلش مموری کوئین تک LINK، با بیشتر سیستم عامل ها سازگار است و می توان با اتصال آن به هر نوع دستگاهی که پورت USB دارد،از آن استفاده کرد و با توجه به جابجایی آسان آن که بر مبنای اندازه کوچک، وزن کم و نمایان بودن تنها مقدار کمی از طول آن در زمان اتصال به پورت USB، میسر می شود، کاربرد این محصول گسترده و راحت است.

جنس بدنه این نوع فلش مموری از فلز-آلیاژ روی است جکه بر این اساس مقاومت قابل قبولی در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما به آن بخشیده است.

فلش مموری کوئین تک LINK، در دو رنگ مشکی مات و نقره ای مات در دسترس خریداران قرار دارد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 17 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت کوئین تک با ارائه فلش مموری های با کیفیت، توانسته در بازار مربوط به محصولات فلش مموری، جایگاه خوبی برای خود بدست آورد. در این میان، فلش مموری کوئین تک ANGLE، یکی از مدل های این برند است که با ظرفیت های 8،16،32 و 64 گیگا بایت، حافظه خوبی برای ذخیره و انتقال اطلاعات شما در اختیارتان قرار می دهد.

ویژگی فلش مموری queen tech Angle

جنس بدنه این فلش مموری از فلز-آلیاژ روی می باشد که به محکم بودن این فلش مموری منجر شده و مقاومت این محصول را در برابر آب، ضربه، اختلاف دما و اشعه ایکس به حد مطلوبی رسانده است.

فلش مموری کوئین تک ANGLE، با ابعاد *2.20*10 میلی متر و وزن 3.25 گرم ( با زنجیر) که اندازه ای کوچک برایش رقم زده، در کنار طراحی جالب، فشرده و نداشتن درپوش، توانسته جذابیت ظاهری مطلوبی داشته باشد .

فلش مموری کوئین تک ANGLE، با استفاده از درگاه USB2.0 برای اتصال به کامپیوتر بهره می‌برد.

این مدل از فلش مموری، به گونه ای ساخته شده که با بیشتر سیستم عامل ها سازگار بوده و می تواند به هر نوع دستگاه مجهز به پورت USB، متصل شود و کاربرد زیادی در موقعیت های مختلف داشته باشد .

فلش مموری کوئین تک ANGLE در دو رنگ بندی پر طرفدار طلایی و نقره ای براق در بازار عرضه می شود.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 27 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

با توجه به کاربرد گسترده و زیادی که انواع فلش مموری ها دارند، شناخت مدل های گوناگون آنها به خرید بهتر آنها و استفاده صحیح ترشان کمک می کند.

یکی از انواع فلش مموری های با کیفیت بالا، مربوط به برند کوئین تک می باشد که با نام فلش مموری کوئین تک UNIQUE، شناخته می شود. این محصول دارای ظرفیت های 8 ،16 ،32 و 64 است که می توان حجم قابل قبولی از اطلاعات را بوسیله آن ذخیره کرد و یا انتقال داد.

این محصول با کمک رابط کاربری 2.0 USB، قادر به انتقال اطلاعات در سطح مطلوبی است. ویژگی مهمی که در انتخاب خریداران امتیاز قابل توجهی شمرده می شود زیرا می توانند بدون دغدغه محدود بودن زمان اطلاعات خود را سازماندهی کنند.

ویژگی فلش مموری queen tech Unique

جنس بدنه این فلش مموری از فلز-آلیاژ روی می باشد که باعث محکمی این محصول شده و مقاومت آن در برابر آب، ضربه، اشعه ایکس و اختلاف دما را رقم زده است. یکی دیگر از مزیت های این مدل که خیال خریداران را از بابت حفظ اطلاعات راحت می کند.

فلش مموری کوئین تک UNIQUE، در ابعاد *3.20*10 میلی متر و وزن 3.15 گرم تولید شده که در کنار طراحی فشرده و بدون قاب آن، اندازه ای کوچک و ظاهری مورد پسند بیشتر کاربران به آن اختصاص داده است.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 58 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

فلش مموری کوئین تک Alpha دارای ساختار بدنه ای مرکب از فلز و پلاستیک است و البته این چیزی از مقاومت و استحکام آن در برابر ضربه ها و فشارهای احتمالی بیرونی نکاسته است. لوگو برند کوئین تک بر بدنه این فلش مموری حک شده و به وسیله آن به راحتی می توانید نمونه اصلی را از مدل های متفرقه احتمالی تشخیص دهید.

ویژگی فلش مموری کوئین تک OTG Alpha

این فلش مموری در کلاس Pen Drive تولید شده و وزن آن به 4.42 گرم می رسد. ابعاد آن نیز به ترتیب 25 میلی متر طول، 14 میلی متر عرض و 5 میلی متر قطر است که در مجموعه یک فلش با طراحی زیبا و شرایط نگهداری و حمل و نقل راحت را ایجاد کرده است.

در سایر ویژگی های آن می خوانیم که محصول مورد بحث دارای مقاومت کامل در برابر اختلاف دما در شرایط جغرافیایی یا محیطی خاص است. به طور مثال اگر این فلش را از شرایط دمایی نرمال به شرایط دمایی بالا انتقال دهید، مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. همین طور انتقال فلش به شرایط آب و هوایی زیر صفر درجه سانتی گراد نیز تاثیری درعملکرد آن نخواهد داشت.

از این ها گذشته، مقاومت در برابر نفوذ آب و ضربه نیز در فهرست مشخصات آن جای دارد. به این شکل می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که فلش مموری کوئین تک Alpha در شرایط خاص، کیفیت عملکرد خود را حفظ کرده و ریسک از دست دادن اطلاعاتی که روی آن ذخیره کرده اید، در حداقل قرار دارد.

منبع : آیتینکو

آیتینکو بازدید : 31 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

فلش مموری کوئین تک Beta یکی از بهترین محصولات برند کوئین تک بوده و در ظرفیت های مختلف، عرضه شده است. این فلش مموری در ظرفیت های 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت از سوی برند سازنده کوئین تک، به بازار معرفی گشته است. رنگ نقره ای مات آن، جذاب به نظر رسیده و برای همراه این وسیله، گزینه مناسبی به چشم می آید.

ویژگی فلش مموری کوئین تک Beta

فلش مموری کوئین تک Beta از نوع USB 2.0 بوده و بدنه فلزی دارد. با توجه به USB 2.0 بودن این محصول، باید انتظار سرعت میانه ای از آن در تبادل اطلاعات را داشته باشیم که برای انجام کارهای روتین کاملا کاربردی و مناسب خواهد بود.

این محصول برند کوئین تک دارای ابعاد به ترتیب 31 میلی متر طول، 10 سانتی متر عرض و 5 سانتی متر قطر است که در مجموع با توجه به جنس بدنه آن، وزنی معادل 7.65 گرم را به وجود آورده اند.

این فلش مموری USB 2.0، دارای مقاومت کاملا ایده آل در برابر نفوذ آب بوده و طبق ادعای سازنده، حتی در صورت سقوط در آب نیز مشکلی برای اطلاعات ذخیره شده روی آن به وجود نخواهد آمد. همچنین مقاومت در برابر ضربه نیز در فهرست ویژگی های آن آورده شده است و باید گفت که Beta از برند کوئین تک، می تواند در مقابل ضربات کاملا مقاوم ظاهر شود.

منبع : آیتینکو

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 1,089
  • بازدید کلی : 4,384